سلام مامانا
میشه به بچه م بیسکوییت مادر بدم

۵ پاسخ

وای وای توروخدا هنوز ۴ ماهشه میخاد به غذا خوردن بیوفته محصولات اورگانیک بهش بده که خودت درست کرده باشی نه صنعتی

نه نده خوب نیست، یه مدت میگفتن چه قدر مضره و ناسالم

نه نده لطفا چسبندگی روده میاره
الان واسه بيسکوئيت زوده
در ضمن هیچ‌خاصیتی نداره

نه زوده

نه خب

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی