۴ پاسخ

چرا شیر خودتو نمیدی؟؟؟

من ازاول دادم امامریض میشه همش ماهی حداقل دوبار یا ی بار

من از یه هفتگیش شروع کردم خداروشکر نه این همه بچه شیر خشکی چرا باید مریض بشن

من از ۲۵ روزگی شروع کردم

شکرخدا ماشالا اصن هم مریض نشده

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی