مامانا بعد از سزارین اومدم خونه چ چیزایی بخورم خوبه

۴ پاسخ

من ک تا 14روز سردرد شدید فشار خون بالا تاری دید گرفتم رفتم بستریم کردن بدترین خاطره ی عمرم شد سزارین

من اشتباه کردم نخوردم بعد دوروز سر درد گرفتم نمیتونستم بلند شم باید فقط دراز کشیده میبودم بچه هم نمیتونستم شیر بدم حتا تا ۱۰ روز طول کشید

قهوه

توی بیمارستان حتما بعد ۸ ساعت قاوه کافعین بخور با چایی با ابمیوه تا دوروز

سوال های مرتبط