مرتب اب نمک روزی دو سه بار قرقره کن که چرک نکنه گلوت دیفن رو اگه میخوای قرقره کنی با اب قاطی کن ابجوش عسل با لیمو شلغم لیموشیرین اینارو بخور
عزیزم دیفن نخور خوب نیست منم سرما خورده بودم به من گفت قرقره کنم اصلا نخورم
قرقره آب نمک خیلی خوبع
لیمو ترش بگیر با چای بخور خیلی خوبه برای سرما خوردگی
بخور آب نرم ومایعات گرم آبلیمو وعسل کم
یا خدا
دکتر من هزار بار تاکید کرد هیچی بجز اینامینوفن ۳۲۵
نه دیفن نه اکسپکتورانت
فقط سرم قرقره کن ( یا آب نمک)
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.