۴ پاسخ

خوبه که بزنی الان همه دکترا تجویز میکنن نگران نباش چیز خاصی نیست

واسه همه واجب نیست واسه کسایی که زایمان زود رس ممکنه داسته باشن من که سرکلاژ بودم دکتر برام زد ولی خب به نظرم بی تاثیر بود ۳۹ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچم بردن تو اکسیژن گذاستن

بستگی به نظر دکترت داره.
زدی تا چند روز شیرینی جات کم بخور که قندت بالا نره

اخه واجبه باید بزنیم یا چی؟

سوال های مرتبط

مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی