خوبه که بزنی الان همه دکترا تجویز میکنن نگران نباش چیز خاصی نیست
واسه همه واجب نیست واسه کسایی که زایمان زود رس ممکنه داسته باشن من که سرکلاژ بودم دکتر برام زد ولی خب به نظرم بی تاثیر بود ۳۹ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچم بردن تو اکسیژن گذاستن
بستگی به نظر دکترت داره.
زدی تا چند روز شیرینی جات کم بخور که قندت بالا نره
اخه واجبه باید بزنیم یا چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.