سلام هشت هفته هستم هیچ حالتی ندارم ضرری نداره‌

۶ پاسخ

خداروشکر کن که نداری من دارم میمیرم دیگه کم آوردم

ن چ ضرری؟ منم ندارم. یبارم ک بنده برگزیده خدا شدیم خودمون چش بزنیم خودمون😅

منم هیچ حالتی ندارم ، ماشاالله به ما مادرا باردار قوووی😁😁😁

نه چه ضرری
لذت ببر از نعمتی ک خدا بهت داده
من تا الانم علائم ندارم بعضی اوقات یادم میره ک باردارم

من دو روزه هر چی علاعم و حالت داشتم هر چند کم بود اوناام از ببن رفته

منم نداشتم ، از ۹ هفته حالت تهوع و سنگینی معده دارم🥴

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدحسین میلاد مامان محمدحسین میلاد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری