۱۵ پاسخ

منکع ۶ روز زودتر زدم منفی شد
الان دوروز دیگ موندع تا موعد
میخام یهفته تاخیر بخوره بعد

عزیزم من ۵ روز گذشته سونو هم رفتم نشون ندادش

من ۱۲ روز ب موعد زدم هاله انداخت

نه عزیزم

انشاالله که خیره

مشکلی نداره. به غیر این دوروز دیگه اقدام نداشتی؟

نکن اینجوری بدتر خودتو عذاب میدی عزیز من بزن به بی فکری
منم مثل تو بودم انقد زدم و منفی شد که این ماه آخر ۱۵روز عقب انداختم و نزدم

من ۴ روز به موعودم زدم بنظرم بزار یه روز ب موعود بزن مثبت شد روز موعود برو آز

من ۳۰موعدمه از پنج شنبه شب تا الان سه تا زدم مثبت شده اگه لقاح زود گرفته باشه نشون میده برا من روز ۱۲ سیکل گرفت فک کنم

بتا اول تو خون افزایش پیدا میکنه بعدش تو ادرار..... اصل بر اینه یک هفته تاخیر داشته باشید و بی بی چک استفاده کنید...

دیشبم اقدام داشتم یه یه هفته قبل تاریخ موعد
افه دل دردم
از قبلم خو سینه درد
این اقدام ک قبل تاریخ موعد بوده ک ایرادی نداره؟

دخترا چیزی میبینید

تصویر

منم ۳۰ ام موعدمه صبر ندارم😬

زوده من سع روز ب موعد منفی شد واسم

تا 4 روزم داده

سوال های مرتبط