عزیزم درد کمر تو هفته شما طبیعی هست منم خیلی داشتم هر چی هفته تون بالاتر بره کمتر میشه ، یه جا که میخواین وایسین پاهاتون و با فاصله باز کنید ک سنگینیتون رو یه پا نباشه ،
یکی از پاهاتا بذار لبه کابینت و چنددقیقه بعد پاهاتا عوض کن
منم همینطورم عزیزم
دقیقا منم همینم
طبیعیه گلم منم همینجورم 🙃
منکه کمرم میشکنه سرپا بودنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.