۶ پاسخ

عزیزم درد کمر تو هفته شما طبیعی هست منم خیلی داشتم هر چی هفته تون بالاتر بره کمتر میشه ، یه جا که میخواین وایسین پاهاتون و با فاصله باز کنید ک سنگینیتون رو یه پا نباشه ،

یکی از پاهاتا بذار لبه کابینت و چنددقیقه بعد پاهاتا عوض کن

منم همینطورم عزیزم

دقیقا منم همینم

طبیعیه گلم منم همینجورم 🙃

منکه کمرم میشکنه سرپا بودنی

سوال های مرتبط