مامانا دل درد تو هفته های من طبیعیه یا نه

۵ پاسخ

اره عزيزم اصلا نگران نباش طبيعه

اتفاقا منم دارم البته گاهی در حد چند ثانیه دل درد خفیف میگیرم و بعد خوب میشه در حد چند ثانیه اس ولی خوب آدم باز میترسه نگران میشه

اره طبیعیه مخصوصا زیر دلت و طرفینش بخاطر جا باز کردن رحم هست منم خیلی داشتم یجور شبیه دل درد پریود بود الان خیلی کم شده

منم زیاد درد دارم

سونو قلب رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری