۳ پاسخ

بده بخوره قندش نیوفته ی خانمی تو گهواره میگفت دکتر بچش گفته وقتی مریضه و چیزی نمیخوره حتی نوشابه هم خاست بهش بده قندش نیوفته

آب پرتقال و سیب یا هویج خودت بگیری نمیخوره ؟ مال بیرون قند و شکر داره برای گلو زیاد خوب نیس

من گاهی میدادم یکم آب هم قاطی میکنم توش مریض باشه هر چی میخوره تاریخ نگاه کن بهش بده مواظب باش اگه اسهال هر آبمیوه ای ندی

سوال های مرتبط