خانما فرنی چطور درست میکنید کره هم میزنیند

۶ پاسخ

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون و

الان ندی بچه کمکی خیلی زوده

شیر پاستوریزه و ارد برنج

کره نداره ولی من همیشه میزدم که یکم وزن بگیره

نه کره لازم نیست

یک ق چایی خوری آرد برنج یک لیوان آب میزارم هم میزنم یک ربع بیست دقیقه یکم ک ب قوام اومد برمیدارم سرد ک شد یک پیمانه شیرخشک درست میکنم قاطیش میکنم
من تاحالا کره نزده بودم
امروز تو حریره سیب درست کردم یه کوچولو زدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی