۱۱ پاسخ

عزیزم اولا فک بچه اونقد قوی نیس ک بخاد سینه بخوره برا همین تایم بیشتری زیر سینس و کلی باید مک بزنه ک شیر بیاد ولی شیشه نه راحت ب خاطر همین ک از سینه زده میشه

منم هر کاری میکنم نمیگیره

دکتر میگفت به قطره چکون شیر خشک بریز روی سینه ات اروم ک هم بچه شیر بخوره هم سینه رو بمکه شیر بیاد و بگیره

من بچه منم سینه نمیگیره خیلی وقته بهش سیر خشک میدم

بچه من جفتشو مبخوره اولا سینمو کم میخورد هر چی میگذره سینمو بیشتر میخوره.تگه خودت خسته و نا امید نشی جفتشم میخوره سینتم همش بده عادت می کنه

برا منم نگرف و خیلی مهم نبود برام شیر خشک ویتامینش از منی ک اشتهام صفر شده و چیزی نمیخورم بهتره

میخوای رابط سینه رو امتحان کن شاید جواب داد بزن تو گوگل برات میاره که چیه و چه جوری استفاده کنی

منم همین اشتباه‌و کردم سر دخترم و دیگه سینه منو نخورد و شیر خشکی شد😔
سعی کن تا زمانی که الان کوچیک هس شیر خودتو بدی
یکم گشنه نگه دارش تا مجبور شه بخوره و شیشه هم نده بهش
با سرنگ یا قطره چمون بده تا از سرش اون شیشه شیر بیفته و بعد سینه تو بزار بگیره

نوکشو بشور شیرین کن موقع دادن بسم الله بگو

من شیرم کمه سیرش نمیکنه😭

نباید اصلا شیشه میدادی اگر دوست داشتی سینه بخوره

سوال های مرتبط