عزیزم اولا فک بچه اونقد قوی نیس ک بخاد سینه بخوره برا همین تایم بیشتری زیر سینس و کلی باید مک بزنه ک شیر بیاد ولی شیشه نه راحت ب خاطر همین ک از سینه زده میشه
منم هر کاری میکنم نمیگیره
دکتر میگفت به قطره چکون شیر خشک بریز روی سینه ات اروم ک هم بچه شیر بخوره هم سینه رو بمکه شیر بیاد و بگیره
من بچه منم سینه نمیگیره خیلی وقته بهش سیر خشک میدم
بچه من جفتشو مبخوره اولا سینمو کم میخورد هر چی میگذره سینمو بیشتر میخوره.تگه خودت خسته و نا امید نشی جفتشم میخوره سینتم همش بده عادت می کنه
برا منم نگرف و خیلی مهم نبود برام شیر خشک ویتامینش از منی ک اشتهام صفر شده و چیزی نمیخورم بهتره
میخوای رابط سینه رو امتحان کن شاید جواب داد بزن تو گوگل برات میاره که چیه و چه جوری استفاده کنی
منم همین اشتباهو کردم سر دخترم و دیگه سینه منو نخورد و شیر خشکی شد😔
سعی کن تا زمانی که الان کوچیک هس شیر خودتو بدی
یکم گشنه نگه دارش تا مجبور شه بخوره و شیشه هم نده بهش
با سرنگ یا قطره چمون بده تا از سرش اون شیشه شیر بیفته و بعد سینه تو بزار بگیره
نوکشو بشور شیرین کن موقع دادن بسم الله بگو
من شیرم کمه سیرش نمیکنه😭
نباید اصلا شیشه میدادی اگر دوست داشتی سینه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.