اسم دخترونه جدیدددد و قشنگ!؟..🥺🙏🏻

۱۷ پاسخ

بنظرم انتخاب اسم دختر خیلی سخته🫠

وای منم موندم چی بزارم ولی احتمالا یکی از اینا بزارم
آوینا.آنیلا.نیلما.جانا

مایسا
رستا
مهوا
خیلی خوشگلن

نیلای
پناه

آلارز
دلانا

منو همسرم برای اسم دختر ارغوان و مَها انتخاب کردیم حالا کدومو بزاریم نمی‌دونم😶

برکه هم قشنگه

لئا

مانلی

من دوس داشتم اگر دختر شد بذارم مهوا
تا الان برای پسر اسم قشنگی پیدا نکردم 🤕

من فقط دو تا اسم به دلم نشسته
هایلین که عااااشقشممم
دلیار

پناه 😍

من میخوام ماهک بزارم😍

لنا
نلا

هانیس
دلوین
مانیسا

اِلا😍😍😍😅

آوینا _ ملین_ اِلا_ لیا_

جدید نیست ولی خاصه
همتا🎀
هانا🎀
یاس🎀

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا🥰🩷 مامان لیانا🥰🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری