۱۳ پاسخ

منم همینطووووور 😭

عزیزمن شنیدم که قبلش بدی تا اینکه بعدش بدی بیشتر اثر داره

استامینوفن دو برابر وزن باید بدی اما پاراکید دوبرابر منهای۲ چون غلیظتره من به همین روش دادم خیلی خوب بود

دخمل منم فردا واکسن داره🥺🥺
دیدم همه پارکید گرفتن منم پاراکید گرفتم 🤣
باید دوبرابر وزنش قطره بدی

من که پاراکید ندادم
اصلاح استرس نداشته باشه ریلکس باش
سعی کن فقط گرم نپیچی نی نی رو
هر۴ساعت بهش استامینوفن بده
وزنش هرچند بود دوبرابر بهش بده

منم پسرم فردا واکسن داره قبلی که واکسن بزنم چند قطره استامینوفن بدم؟ ۴۵۰۰وزنش

پاراکید بده بهتره عزیزم
بعد واکسن‌لباس زیاد نپوشون‌دمای خونتونو میزون کن ی بادی تنش کن تب نکنه به هیچ عنوان دسشویی کرد نشورش‌ با دستمال‌پاک کن هر ۴ساعت پاراکید‌بده تب نکنه

اگ شیر خودتو میخورع شیر دادن مرتب ام بش کمک میکنه اروم شه و زودتر خوب بشه

سعی کن همون اول ک براش میزنن و میخوابه قنداقش کنی پاهاشو ببندی ک نتونه تکون بده چون با هر تکون درد میپیچه تو پاهاش خیلی ولی اگ تکون نده کمتر دردش میاد.وقتی میخوابه حوله داغش کن روز اول فقط چند ساعت اولش دردشون میاد یکی دوبار ک تکون میخورن بعد فقط تب میمونه

منم فردا واکسن داره بچم🥲

از دیشب دماغش یه خورده خس خس داره
نمیدونم سرما خورده یا واسه رفلاکس🥲

قیمتی نداره خیلیم عالیه ب محض اینک واکسن زدی دوازده قطرع بش بده ک تا چارساعت بعدی اگ قرار بود دردش بگیره نوبت بعدی برسه باز بش بدی زیاد اذیت نشه.من پسرم سر اینک همون اول کار بش ندادم منتظر موندم اول تب کنه بعد بدم خیلی عذاب کشید چون بار اول اثرش خیلی کمه از بار دوم ب بعد اثر خوب می‌زاره روز اول چارساعتی ۱۲قطره من دادم چون ۵۵۰۰ بود وزنش روز دومم شیش ساعت یبار.

منم دخترم فردا واکسن داره

وای منم دقیقا فردا واکسنشه خیلی استرس دارم از الان بس ک همه گفتن سخته 🤕😢

سوال های مرتبط