من چون کمکی میدم شیر خشک رو و اکثرا شیر خودمه اما ببلاگ کامفورت دکتر بهش داد واقعا بهش نساخت هم بد مزه بود هم گوارش بچه میریخت به هم الان از نان اوپتی پرو استفاده میکنم عالیه
من اوایل میدادم بد نبود الان آپتامیل میدم راضیم ولی من کمکی بهش میدم نمیدونم وزن گیریش خوبه یا نه
آپتامیل و سوپرامیل بهترن
من برای پسرم نساخت بهش
وزندهیش خوب بود ولی نفخ و رفلاکس و یبوست داشت که عوضش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.