منم حس میکردم قراره بمیرم ولی نمردم😅
منم همین حس و داشتم حتی به شوهرم میگفتم بچرو نجات بدین😅
خدا نکنه انشاالله بسلامتی
به خاطر هورمون هامون اکثر مادرها این حس رو دارن عزیزم من خودمم این حس رو داشتم به خودت آرامش بده و سعی کن موزیک گوش بدی کتاب بخونی ان شالله خودت و نی نی کوچولوت به سلامت میایین خونه 💚
انشالله به سلامتی زایمان میکنی برمیگردی خونه با نینی قشنگت
بار اولت ک نیس ب خودت ارامش بده نفسای عمیق بکش گناه داره بچه یجوری خودتو اروم کن
هنوز ساک نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.