۷ پاسخ

منم حس میکردم قراره بمیرم ولی نمردم😅

منم همین حس و داشتم حتی به شوهرم میگفتم بچرو نجات بدین😅

خدا نکنه انشاالله بسلامتی

به خاطر هورمون هامون اکثر مادرها این حس رو دارن عزیزم من خودمم این حس رو داشتم به خودت آرامش بده و سعی کن موزیک گوش بدی کتاب بخونی ان شالله خودت و نی نی کوچولوت به سلامت میایین خونه 💚

انشالله به سلامتی زایمان میکنی برمیگردی خونه با نینی قشنگت

بار اولت ک نیس ب خودت ارامش بده نفسای عمیق بکش گناه داره بچه یجوری خودتو اروم کن

هنوز ساک نبستم

سوال های مرتبط

مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری