تو‌۳۷ هفته وزن ۳ کیلو‌خوبه؟ یا کمه؟

۸ پاسخ

عالی بوده خداکنع منم تاموقع بدنیااومدنش 3بشه راضیم

عالیه

عالیه

عالیه

اره خیلی خوبه

خوبه واس منم ۳۷ بود دنیا هم اومد

عالیه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۸ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی