معذرت میخوام اما ترشح با رگه های خون نشونه چیه

۴ پاسخ

عزیزم شما متوجه شدی برای چی بود؟

این ماه پریود شدم

ممکنه لقاح باشه. ممکنه نزدیک پریودیت باشه اول این مدل ترشح میاد. ممکنه خدای نکرده زخم باشه دهانه رحم. باید بررسی بشه

برا من نشانه ی زخم دهانه رحم بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی