۱۴ پاسخ

اونت سوپاپدار

اونت فیلیپس
من بیربی لند طرح اونت خریدم اما خیلی زیاد از سرویس‌های میومد بچه اذیت بود
اونت فیلیپس گرفتم تا مک نزنه نمیاد
اونت بزرگ گرفتم درش به بی بی لند کوچیک میخوره

اگر میخوای شیر خودتو بدی فقط حتما لازم نیست برند باشه...
من برای دخترم یومامی گرفتم... فقط باهاش تا ۱۸ ماهگی آب خورد و چیزای دیگه میریختم دوست نداشت...

اونت خریدم راضیم

اگه برای نفخ و دلپیچه میخوای من همه رو تست کردم تنها چیزی که خیلی خوب بود و واقعا راضی بودم شیشه شیر بی بی سیل بوده

بی بی لند خریدم

قطعا اونت

اونت،هی اور شی...

دکتر براون عالیه

قیمتشم مناسبه ۳۰۰تومن تا ۴۰۰ایناس

اونت و بي بي لند طرح اونت

من وی کر و اونت خریدم راضی نبودم بیبی لند بچه راحت تر بود باهاش

جاری من شیشه شیر بی بی لند خریده خیلی خوبه مال رفلاکس کولیک اینام هست من خودم ک خیلی از شکلش خوشم اومده ایشالا ب بچم میخام بی بی لند بخرم

من اونت خریدم سر شیشه دو شیشه اشم پیرکس

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی