دوستان تازه سزارین شدم دیروز صبح کسی توصبه نپاذع

۴ پاسخ

سلام خانما
دختر من الان دو هفته اس هی سرفه میکنه شب هااز شدت سرفه کبود میشه بیدار میشه سه چهاری بار هم بردیم دکتر آزیرتومایسین دادن ولی خوب نشد شما چه راهکاری دارین؟

تا میتونی نشین ،راه برو ، اگه حتی شیر نداری پماد شقاق بزن ،غذا های یبوست میده اصلا نخور

راه زیاد برو زود تر نرم بشه بخیت شستی حتما خشک کن

نسکافه و کاپوچینو زیاد بخور سردرد نشی

سوال های مرتبط