سلام خانما
دختر من الان دو هفته اس هی سرفه میکنه شب هااز شدت سرفه کبود میشه بیدار میشه سه چهاری بار هم بردیم دکتر آزیرتومایسین دادن ولی خوب نشد شما چه راهکاری دارین؟
تا میتونی نشین ،راه برو ، اگه حتی شیر نداری پماد شقاق بزن ،غذا های یبوست میده اصلا نخور
راه زیاد برو زود تر نرم بشه بخیت شستی حتما خشک کن
نسکافه و کاپوچینو زیاد بخور سردرد نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.