چکار کنیم با گرانی پوشاک😔😔😔

۱۳ پاسخ

یسریا چرا فشاری شدن دقیقا ؟؟؟تقصیر کیه پس؟نکنه اینم تقصیر تروریست و معترضه؟؟؟چرا خودتونو به نفهمیدن میزنید اینا دارن جون مردمو یکباره میگیرن حالا هی پشت اینا دراین

خدا لعنتشون کنه

خوشبحالتون انگار گرونی تو شهر شما نیومده اینجا سایز۴»۶۵۰
۵»۷۰۰وبالاتر تازه گفتن ازابن گرونترم میشه

من دیروز دوتاگرفتم کوکومی30تایی سایز 4 دویست و هشتاد

الان ۳۸تایی چند شده مای بیبی

برو خیابون امام حسن فردیس مای بیبی شورتی قیمت قدیم گیرت میاد

خانمای کرجی اگه کرج هست قیمت قدیم یه خبر بدید بهم ممنونم

سمت ما یه جا هست هنوز ۳۵۰ میده

ارزون ترین قیمتش الان ۵۰۰ و خورده ای 😢

کرج پیدا نمیشه قدیمت قدیم نیست

ولامن دیروزگرفتم قیمت قدیم

منظور مای بیبی؟؟

هیچی فعلا ته مونده های قبل استفاده میکنیم تا ماه دیه طعمشو بچشم دو قلو زوره بخدا ماهی ۱۲ میلیون پوشک

سوال های مرتبط

مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی
بابای امیر عباس بابای امیر عباس ۱ سالگی