۸ پاسخ

کوچیکه رو شیر خشک میدم دو ماه دیگ اینم از شیر میگیرم

تا ۶ ماه بده دیگه نده
یکی از فامیل های ما بچه اول از شیر نگرفت الان اولی ۳ سالش هنوز ول نمیکنه دوتایی شیر میخورن مادر نابود شده

نه خدا رو شکر دوتامون سالمیم مشکلی پیش نیومد ب تغذیم میرسم ک مشکلی پیش نیاد

چند وقتشه اگه بالای یکساله اگه شیرخشک نمیخوره شیر پاستوریزه وغذا بده

دیگه باردار وقتی میشه نباید شیر بده شنیدم طعم شیر عوض میشه
بچش چقدرشه

۲۰ روز دیگه زایمان میکنم هنوز ب دخترم شیر میدم 😅

کم کم بهش شیر خشک بده با شیشه شبیه سینه مادر اونت

فک کنم تا ۶ماهگی میتونه بهش شیر بده اگه شیرش تلخ نشه و خود بچه دیگه نخوره

سوال های مرتبط

مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا قصد بارداری