۱۲ پاسخ

لعنتی اونو هرچقد بیشتر میکنن بدبختر میشیم 😂

کاش کالابرگ ندن ولی انقدرم گرون نکنن😑😑😑

خوشحالی نداره
هرچی بیشتر بشه
نشون دهنده اینه مردم فقیر تر و قدرت خرید کمتر شده متاسفانه

واقعا ناراحتی داره این اخبار
خوشحالی نداره

میخوام ندن ما تو پول پوشک خانوم قزی مونیدم بعد گذاشتمون دهک 10😐
رو چ حساب؟ تازه کالا برگ این ماهمونم ندادن😑
نمیدونستم ماشین کار داشتن و دوتا گوشی داشتن ادم اینقدر پولداره ک میزارنش دهک ده🤣

خوب گرون تر میکنن کالا برگ پول یه کیسه برنج نمیشه چه از دادنشون🤧 گرون نکنن کالا برگ نمیخواییم

همه چیز بشدت گر ون تر میشه طوری که میگید یادش بخیر ط لا 17بود تا 30میره
علت گرانی بازسازی خرا بی های جن گ
افزایش حقوق
هزینه های باز سازی تاسیس ات
و جن گ حالا هرچند اگر تواف ق هم کنه باز هم گران می شه

چی میخواد بشه مملکت با این حجم گرونی سرسام اور و وضعیت اقتصادی بد خدا میدونه خدا همه چی درست کنه

میبینی یک میلیون و هزار تومان کردند🤣🤣🤣

از کجا میدونی

کی؟چند؟

کی میدن

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی