لعنتی اونو هرچقد بیشتر میکنن بدبختر میشیم 😂
کاش کالابرگ ندن ولی انقدرم گرون نکنن😑😑😑
خوشحالی نداره
هرچی بیشتر بشه
نشون دهنده اینه مردم فقیر تر و قدرت خرید کمتر شده متاسفانه
واقعا ناراحتی داره این اخبار
خوشحالی نداره
میخوام ندن ما تو پول پوشک خانوم قزی مونیدم بعد گذاشتمون دهک 10😐
رو چ حساب؟ تازه کالا برگ این ماهمونم ندادن😑
نمیدونستم ماشین کار داشتن و دوتا گوشی داشتن ادم اینقدر پولداره ک میزارنش دهک ده🤣
خوب گرون تر میکنن کالا برگ پول یه کیسه برنج نمیشه چه از دادنشون🤧 گرون نکنن کالا برگ نمیخواییم
همه چیز بشدت گر ون تر میشه طوری که میگید یادش بخیر ط لا 17بود تا 30میره
علت گرانی بازسازی خرا بی های جن گ
افزایش حقوق
هزینه های باز سازی تاسیس ات
و جن گ حالا هرچند اگر تواف ق هم کنه باز هم گران می شه
چی میخواد بشه مملکت با این حجم گرونی سرسام اور و وضعیت اقتصادی بد خدا میدونه خدا همه چی درست کنه
میبینی یک میلیون و هزار تومان کردند🤣🤣🤣
از کجا میدونی
کی؟چند؟
کی میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.