۱۲ پاسخ

راسته میگن یه تومن سده یا 3 تومن

اینم عادی میشه میگیریم........تا ابد....

کهنه 😂

باباش میخره تا دیگ هوس بچه نکنه

مجبوریم بخریم چاره چیه

من تو خونه اصلا مای بیبی نمیکنم هر نیم ساعت میبرمش سرویس خودش میشینه جیش میکنه فقط جایی ک میریم پوشکش میکنم

عزیزم بلو داری نفری ۱۵۰میده

مولفیکس سایز ۴ ۶۵۰ تومن

فعلا تونستم قیمت قبل چندتا بخرم تا عید فکرکنم جوابه.تا ببینیم چی‌میشه

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

فعلا از خرید قبل داریم خخخ

هیچکا ی نمیشه کرد

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۸ ماهگی