راسته میگن یه تومن سده یا 3 تومن
اینم عادی میشه میگیریم........تا ابد....
کهنه 😂
باباش میخره تا دیگ هوس بچه نکنه
مجبوریم بخریم چاره چیه
من تو خونه اصلا مای بیبی نمیکنم هر نیم ساعت میبرمش سرویس خودش میشینه جیش میکنه فقط جایی ک میریم پوشکش میکنم
عزیزم بلو داری نفری ۱۵۰میده
مولفیکس سایز ۴ ۶۵۰ تومن
فعلا تونستم قیمت قبل چندتا بخرم تا عید فکرکنم جوابه.تا ببینیم چیمیشه
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy
فعلا از خرید قبل داریم خخخ
هیچکا ی نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.