تنها کاری که میشه کرد لعنت فرستادن به مسئولین مملکت هست که بدون اضافه شدن یک ریال به حقوقامون همه ی اجناس ده برابر گرون میشن و هیچکس به فکر مردم نیست
هیچی برن بازم پشت این نظ ا م باشن
از شکم خودمون میزنیم پوشک میخریم دیگه اگه نشه کهنه میبندیم کاری از دستمون بر نمیاد
هیچی پوشک نمیکنیم اخر سال پول پوشکو جمع میکنیم میریم یه فرش جدید میخریم اریونترم درمیاد بخدا 😆😆😆
هیچی عزیزم مث بقیع چیزا بهش عادت میکنیم هرچی گرون تر ریخت و پاش هم بیشتر
من ک رفتم دیروز پوشک گره ای خریدم
من ک از خیلی وقته روزا پوشک دائمی بایه کهنه نخی میزارم توپوشک بهترم هست چون زود به زود عوض میکنم شبا پوشک میکنم ک دخترم سرما نخوره
نمیدونم واقعا🥲
الان 60تایی خریدم یه تومن
دوستان گفته بودن قراره بره بالا
من تا زمانی که بچه رو از پوشک بگیرم خریدم گذاشتم.
ببخشید باید رید تو این وضعیت که درست کردن برامون
کهنه دیگه،و پوشک دائم🥲
بعد عید تصمیم دارم روزا باز بزارم ببرم دسشویی
به خدا پناه ببریم😂
من ب فکر شرت اموزشی ام
هیچی والا
من ۳ روزه روزا کهنه میبندم
شبا پوشاک میکنم
چیکار میتونیم بکنیم مگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.