۷ پاسخ

بچه من به دنيا اومد ٣٥٠٠ بود الان ١ ماهشه ٤٢٠٠ اينطورا هست.دكترش بابل هست گفت خوبه من شير خودمو ميدم فقط گهگاهي جايي باشم يا خيلي خسته باشم شير خشك ميدم يبار

عالی عزیزم
دخترم من به دنیا اوندی ۳۹۰۰ بود البته میگن اشتباه بود
یه ماهگی ۴۱۰۰ بود😑😔
الانم خدا خودش میدونه ایشاالله که وزنش رفته بالا

دکتر گف خوبه ینی خوبع بقیه آش میخورن حتی نمودار محترم وزن نی نی بر اساس وزن تولده ن نمودار تقریبی رشد دختر من

نسبت به چه نموداري ميسنجي عزيزم؟

هرماه ۶۰۰گرم تا یه کیلو گه اضافه بشه خوبه

ن ماشالاخوبه بچه من بدنیاامد۲۶۰۰بود۳هفنه پیش بردم گفت۴۴۰۰خوب شده بودالان نمیدونم چندشده شیرخشکم میخوره

چ شیر خشکی میدی

سوال های مرتبط