تم سه ماهگی دراوج عجله وبا چهار روز تاخیر😍🩷

تصویر
۷ پاسخ

خب تو گوشی من کار میکنه
عکس بدین پی وی درست کنم

مبارکش باشه گل دخملو

چت جی پی تی هم خوبه ، من با اون درست میکنم

چرا اینجا میفرستم تار میشه

تصویر

با فیلتر شکن برین

مبارکش باشه ،چرا روی صورتش قلب گذاشتی🤔🤭

عزیزم برای اینکه عکسش قشنگ شه و یادگاری نگه داری
عکسشو بده به برنامه gemini
انقد قشنگ درست میکنه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان هانِل 👧🏻🩷 مامان هانِل 👧🏻🩷 ۵ ماهگی