۸ پاسخ

من ۱۸ اردیبهشت بودم، ۱۰روز پیش زایمان کردم، چخبره۴اسفنــــــــــد

خدا سلامتی بده به همه سلامت بغلشون کنیم اونایی هم که ندارن دامنشون سبز بشه

از حرکتاش خوشم مییاد دیگه لذت میبرم چون یه دختر دارم از اون لذت نبردم ولی نمیخوام این بیاد لذت ببرم درسته نافم خیلی درد میکنه ولی عاشق حرکتاشم

من صبح ک پا میشم درد نگرفتم میگم خدایا شروع شد خبری نشد باز🤦‍♂️

خخخ من خوشم مییاد از نی نی تو دلیم نمیخوام بیرون بیاد

بله من هرسری سنو میرفتم یه چیزی میگفتن آخرش دکتر گفت اونی که از رو NTرفتی اون درسته وسلام

به پریودی نیس به تاریخ NTهس بقیش راست نیست

۳۹هفته ۵ روز

سوال های مرتبط