۴ پاسخ

فکر میکنم نامه سزارین داده بهتون بخاطر وزن بالای بچه

من یه بارتوگهواراینجوری گذاشتم خانمای گهواره گفتن رفتی دکتریادعانویس😂😂

خیر سر دکترن یکم قشنگ بنویسن بد نیست🫤

خودش میتونه بخونه چی نوشته😐بخدا اگر ببینه بعید میدونم خودشم بتونه بخونه

سوال های مرتبط