فکر کنم به خاطر آسپرین باشه
دکترمن گف اگه فشارنرمال باشه عادی عزیزم نگران نباش فقط بینی توچرب کن
من یکی دوبار خون دماغ شدم دکترم میگفت مال گردش خون بالاهه
اگه اسپرین مبخوری بخاطر اونه
من هفته های پایین تر اینجوری میشدم سوال کردم گفتن مویرگ ها حساس میشه حجم هون زیاد میشه بخاطر همونه
منم گاهی بینیم کیپ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.