۴ پاسخ

اگه دختر داری عادیه😐

طبیعیه فشار رحمه

من از الان دارم 😀
فقطم پای چپم

من دو روز پشت سرهم اینجور بودم ک لنگ میزدم نمیتونستم بخوابم بشینم بعد دور روز خوب شد

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی