منم همینم عزیزم دیگران خیلی میخان مراعات من و بکنن ولی من خیلی سر به هوام البته خوبم نیس خوبه ک یکم ناز کنیم بلاخره دورانی ک تموم میشه دیگه تکرار نمیشه واس بچه اول آدم باید خیلی نازش زیاد باشه
ولی من خیلی خودمو قوی نشون میدم متاسفانه یا خوشبختانه
وقتی آدم مشکلی نداره و راحته چرا باید همچین کارایی بکنه !؟ مگه میخوایم فیلم بازی کنیم 🤔 به نظرم شما نرمالی یکی باید بیمار باشه که حالش خوب باشه یا سنگینی نداشته باشه ولی خودش رو بزنه به بیحالی و سنگینی و عجیب راه بره و بخواد برای بقیه فیلم بازی بکنه این چیزا خودآگاه نیست اگر باشه طرف مشکل کمبود توجهی چیزی داره که اینکارا رو با قصد انجام بده
منم شکم و اینا زیاد ندارم ولی یه هفته ای هست راه رفتنم یکم تغییر کرده ولی چون سرکلاژ شدم نمیذارن زیاد فعالیت کنم من که بعد این همه سال باردار شدم اصلا عشوه نیومدم تازه شوهرم هم ۷۵ روز سفر بود دوباره هم قراره بره فقط دعا میکنم این سری قبل زایمان برگرده
همه بهم میگن ما گفتیم بعد این همه سال باردار شدی حالا چقدر ناز و عشوه و ادا بیای اما هیچ از هفته ۳۰ به بعد تازه بیرون متوجه شدن من بار دارم چون اصلا شکم نداشتم انگار همون قبلش یکم شکم داشتم اوایل بارداری وزن از دست دادم الان سه کیلو از وزن قبل بارداری ام بیشترم
منم همینم متاسفانه
منم نمیتونم نازکنم دوسدارم یواش راه برم با ناز راه برم ولی توخیابون ازهمه تندتر راه میرم یهو دلم دردمیگیره یانفسم کم میادش دیگه نمیتونم تندراه برم ولی شما آهسته حرکت کن آهسته بشین وبلندشوچون بچه اول هرجورم باشه بایدمراقبت کنیم
پس خودتوو دست کم نگیر
خلاصه مطلب ک عزیزم خوبش و اصلش اینه ک مراقبت کنی از خودت نه ناز زیادی الکی
چون الان دیگه بحث تنها جون تو نیس
ی جوجه کوچیک توی دلت داره رشد میکنم اونم هست دیگه باید بفکر اونم باشی دیگه وقت برای قوی بودن و خودت تنها کار کردن زیاده
بعدا مجبوری بعد زایمان قوی باشی بخاطر مراقب از ی موجود کوچیک بیرون از شکمت پس الان ک هواتو دارن استفاده کن باور کن ک بعدا کسی دیگه اهمیتی ب خوب و بد بودن و سلامت ما نمیده و همه بیشتر فکر اون فسقلین و دلت تنگ میشه واس این روزا
پس نتیجه مطلب ک حالشو ببر
منم دیگه تموم شد ولی بلد نیسم ناز کنم
بعضیا رو من اطرافم دیدم الان با من باردارن اینقد نااااااااااز میکنن من خجالت میکشم و روم نمیشه 😂😂
ما لاتی بارداری رو سپری کردیم🙈😂
اجی من دارم کم کم وارد 9 ماه میشم کسی نفهمیده باردارم نه شکم نه مث باردارا راه میرم خیلی برام جالبه من نمیتونم مث بقیه باشم😂😂😂😂😂 حتی یذره هم راه رفتنم فرق نکرده ک بهم شک کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.