۳ پاسخ

چون بیشتر میخوره نشتی نمیده

نه دیگ نرمال شده

نه عزیزم بچه بیشتر میخوره
بایید بیشتر مک بزنه تا بیشتر بیاد حجم معده نی نیت زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان آرسام♥️ مامان آرسام♥️ ۸ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی