۵ پاسخ

پستونک بده

ولی درحالت کلی کولیک درمان نداره باید تا چندماهی کنار بیایم

پستونک بش یده

پزشک ب من گف هر دوساعت شیرش بدم اگر غیر از اون شیر خواست بهش تا س ماهگی پستونک برم چون نوزادایی که کولیک و رفلاکس دارن دوس دارن های میک بزنن

دقیقا منم همینه همش میخادیچیزی بخوره ب هیچ‌کاری نمیزارع برسم

سوال های مرتبط