پستونک بده
ولی درحالت کلی کولیک درمان نداره باید تا چندماهی کنار بیایم
پستونک بش یده
پزشک ب من گف هر دوساعت شیرش بدم اگر غیر از اون شیر خواست بهش تا س ماهگی پستونک برم چون نوزادایی که کولیک و رفلاکس دارن دوس دارن های میک بزنن
دقیقا منم همینه همش میخادیچیزی بخوره ب هیچکاری نمیزارع برسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.