۲ پاسخ

چرا چیزی بدی فقط سدیم کلراید بزن یا آبجوشی که روی در کتری یا سماور جمع میشه رو بریز تو ظرف و با قطره چکان بچکون توی بینیش بعد هم با پوآر بکش روزی چهار پنج بار این کار رو بکن بعد از چند روز خوب میشه... سرخود و تا جایی که میشه دارو نده سیستم ایمنی بچه ضعیف میشه... دختر من دو نوبت هر دفعه دو سه هفته آبریزش داشت با همین کار خوب شد خدارو شکر
فقط اگه مخاط بینیش سبز بود یکی دو روز اون وقت ببر دکتر چون احتمال عفونت داره

نه استا واسه تب و درده چرا بدی
اگه سیتریزین یا نئوتادین داری بده

سوال های مرتبط