دخترم از۹که دنیااومدتاالان جیش نکرده

۹ پاسخ

یکم اب جوشیده بهش بده یا ترنجبین

سلام عزیزم بسلامتی کدوم بیمارستان زایمان کردین؟

نکشیش دختر

شیرت کمه آب بدنشم کمه

شیرخشک بده ببین خوب شد خوب هیچی نشد خطرناکه ببر دکتر معاینه کنه
هی پوشکش نکن ی شلوار پاش کن چیزی بزار زیرش بببین میکنه

شاید شیرت خیلی کمه میخوای یکم شیرخشک بده بهش

شاید داشته خیلی کم،شما متوجه نشدین
دور نافشو و پهلوهاش چرب کن با یه دستمال یا روسری ببند
بعدشم یه دستمال کاغذی بزار تو مای بیبی جیش کنه مشخص میشه

یعنی سه روزه جیش نکرده؟

مگه میشه
اشتباه نمیکنی؟

نه صبح یا شب.اشگال نداره شیر بده بهش و اینکه کیسه آب گرم ملایم بکش به شکممش

۳روزه دنیااومده ۳روزشم بیرون روی نداشته؟؟؟

سوال های مرتبط