خانما 15هفته و سه روزم کی برم انومالی؟

۱۵ پاسخ

از ۱۷ هقته میتونی بری ولی ۱۸ هفته بری بهتره

۱۸ هفته و سه روز

دکتر من گفت ۱۸هفته و۵روز برم

من برا 18هفته و سه روز نوبت زدم

۱۸ هفته

۱۸هفته

۱۸ هفنه

من 16هفته4روز بود رفتم گف

۳هفته دیگه

۱۸هفته

الانکه زود ۱۸ هفته و یکی دو روز باید بریم

میگن ۱۸ هفته خوبه

۱۸ هفته به بعد

سه هفته دیگ

دکتر به مدت ۱۸ هفته گفته برو
سه اسفند نوبت گرفتم
دکترت چی گفته ؟

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان سام ونیک مامان سام ونیک هفته سی‌ونهم بارداری