دخترا برای ان تی چی باید بخورم و یا نخورم قبلش

۴ پاسخ

من فقط تو راه که برسم ابمیوه شیرین و کیک خوردم . فقط استرس نداشته باش

۴۵ دقیقه قبل از نوبتت اب بخور که مثانه باید پر باشه
نه که حالا خیلی پر ولی نیمه پر اینطورا
و حدود نیم ساعت قبلشم یه چیز شیرین مثه بستنی یا ابمیوه باید بخوری که نی نی بیدار بشه از خواب

فقط قبلش شکلات بخور تکون بخوره همین

صبحانه مقوی مثل تخم مرغ
قبلش هم آبمیوه شیرین و همچنان اب

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد