۳ پاسخ

من دکتر برام نوشته بود هم اونو هم دیفن رو باهاشون قرقره کردم ماهای اخر ولی دو س قاشق خوردم چون وضعیت سرماخوردگیم بد بود

من یبار دکتر برام نوشت ولی نخوردم

اره عزیزم من خوردم خودشم تو سه ماهع اول
دکتر خودش بهم داد گفت ایمن

سوال های مرتبط

مامان قلبام مامان قلبام ۴ ماهگی
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری