خانما تو سنو ان تی داخل برگه جنسیتم میزنن

۱۲ پاسخ

برا من زده بود

اره اگ مطمعن باشن میزنن
مال منم زده بود

برای من زدن

فکر نکنم
اگرم بزنه حدسی هست

نه عزیزم چون احتمال خطا هست نمی‌نویسن چون بعداً اگر اشتباه بشه تو آنومالی گردن نمی‌تونن بگیرن

نه عزیزم

نه عزیز

برای من زدن😁

سلام در اصل تو برگه سنو نمینویسن. فقط میگن احتمال 80درصد دختر یا پسر .چون احتمال اینکه عوض بشه جنسیت هستش.اکاذتو شهر ما یک سنو هست جنسیت نو 12هفته می‌نویسه.ولی اکثرا نمینویسن

نه فقط ممکنه دکتر سونو زبونی حدس بزنه ولی داخل برگه نمی‌نویسند چون تشخیصش زوده

اگه درصد بالا بدن جنسیتو میزنن برا من زدن

سوال منم هست!!

سوال های مرتبط

مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری