۴ پاسخ

میرم پیش دکترم گفتم شاید کسی مثل من باشه ممنون❤️❤️

عزيزم در مورد قرص تيروئيد اينجا نظر نپرس و حتما برو دكتر متخصص غدد با توجه به شرايط خودت برات مي نويسه. چون تيروئيد خيلى حساسه و مستقيم روى سلامتى بچه ات تاثير ميذاره.

یدونه ناشتا

تیروییدم کم کاره روزی یه قرص ناشتا میخورم دکتر خودم گفت پنج شنبه ها و جمعه ها دوتا بخور دیگه پیش دکتر غدد نرفتم هنوز.

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان پسرم🩵✨ مامان پسرم🩵✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی