۳ پاسخ

برای خونرسانی بهتر ب رحم.
کسایی ک سقط داشتن میخورن

بنام خدا از اولش تا الان تا اخرشم باید بخورم

آسپرین فک کنم برای جلوگیری از لخته شدن خون هستش اونایی که سقط دارن فک کنم میخورن منم الان اگه باردار باشم برم دکتر احتمالا بهم بده چون سقط داشتم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته سیزدهم بارداری