۱۳ پاسخ

والا کی یاد ولنتاینه با این همه جوون ک پر پر شدن

ما به ولنتاین اعتقاد نداریم😅

من و همسرم امسال کادو نگرفتیم برای هم به یک تبریک کوچیک‌اکتفا کرویم چون واقعا دلمون خوش نبود

امسال مگ کسیم‌ولنتاین داره؟

هیچی اصلا حال و حوصله نداریم

ما حتی تبریک هم نگفتیم. واقعتیش اصن دل و دماغ نداشتم تبریک بگم☹️

تبریک گفتیم فقط

گووووووز

هیچی 😂

من صبی گل براش فرستادم محل کارش با اسنپ ،ایشالا که طلا بیاره 😂

هیچی شوهرمن اصلا به این چیزا علاقه ای نداره فقط به تولداهمیت میده همین

هبچی دیشب داشت میخابید یهو یادش اومد گفت خانوم ولنتاینت مبارک اینم بگم دیروز رفتیم بیرون دور بزنیم گفتم تیشرت میخام رفتیم دوتا تیشرت خریدم خودم به عنوان ولنتابن حسابش میکنم والا دیکه زندگی ب این سختی حالا ۲۹بهمن تولدمه ببینم چیزی میخره یا همین خریدارو میذاره پای تولد

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان kiyan مامان kiyan قصد بارداری
مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان Kiyan🍁🐣 مامان Kiyan🍁🐣 ۱ سالگی