۲ پاسخ

ما تبریزیا فقط با نخود و گندم و اب قلم و اب گوشت میپزیم روشم پیاز داغ و گردو و بادام و کشمش پلویی میچینیم

تو اینترنت بزن اش دندونی ما اونطوری درست کردین خوشمزه شده بود

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 ۲ سالگی