ازین دلسترا میتونم بخورم؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من كه كلا نوشيدني هاي گاز دار رو از اول بارداريم حذف كردم،فقط كنار غذام آب يا دوغ ميخورم

اگه دیابت نداری آره اتفاقأ وزن دهی هم داره

من میخورم از اونا که روش نوشته ساده بخور

اره چرانشه

سوال منم همینه

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی