بچه توی این سن غذا بدی وزنش میاد پایین
معده درد هم میگیره
۳ و ۴ ماهگی میوه میدن مگ😐
نه بابا هیچی نده
اگر یه بچه خوب وزن نگرفته باشهوخیلیییی وزنش کمباشه میگن پایان ۵ ینی یه ماه زودنر شروع کنید وگرنه ظلمه در حق معده بچه
هیچی
بهتره پنج ماهش و کامل کنه بعد
میوه میخوای بدی؟قورمه سبزی بهتره بنظرم!
زوده ها 😑😳
زود نیست؟؟؟😐😐
منم دیشب آب سیب یه دوقطره دادم پسرم گریه کردتف کرد میگن نباید فعلا آب میوه بدیم تاشش ماهگی🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.