۹ پاسخ

بچه توی این سن غذا بدی وزنش میاد پایین
معده درد هم میگیره

۳ و ۴ ماهگی میوه میدن مگ😐

نه بابا هیچی نده
اگر یه بچه خوب وزن نگرفته باشه‌و‌خیلیییی وزنش کم‌باشه میگن پایان ۵ ینی یه ماه زودنر شروع کنید وگرنه ظلمه در حق معده بچه

هیچی

بهتره پنج ماهش و کامل کنه بعد

میوه میخوای بدی؟قورمه سبزی بهتره بنظرم!

زوده ها 😑😳

زود نیست؟؟؟😐😐

منم دیشب آب سیب یه دوقطره دادم پسرم گریه کردتف کرد میگن نباید فعلا آب میوه بدیم تاشش ماهگی🙄

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی