کسی کالسکه و کریر و روروئک دلیجان گرفته همش باهم چند شد ؟؟؟

۹ پاسخ

من خوشم نیومد از دلیجان پلاستیکیه.
کیدیلو خریدم

من کیدیلو خریدم راضی ام دلیجان دیگه جنس خوب تولید نمیکنه الکی پول نده

من چیکو خریدم
کالسکه و کریر و ساک بیمارستان و روروئک شد 7500

دلیجان خیلی سنگینه
کریرشم به درد نخوره

من دلیجان گرفتم
بدنه بنیتا تحمل وزن تا ۵۰ کیلو
پارچه نی نی استار برزنتی
شد ۷ تومان

بنیتا با پارچه مبلی ۱۰ تومان بود

کریر نخر
کالسکه رو‌بهتر بخر

من سر دخترم دوسال پیش کالسکه رو تنها گرفتم ۱تومن خیلی هم راضیم

کریر نخر اصلا استفاده نمیشه سنگین هم هست حالا اگه دلی میخوای بخری اون بحث جداست
دلیجان میگن کالسکه رو جمع کنی خیلی سنگین میشه
من کریر نخریدم چون خیلیارو دیدم استفاده نکردن بجاش کالسکه خوبشو گرفتم

من امروز خریدم ولی مارک چیکو

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری