من خوشم نیومد از دلیجان پلاستیکیه.
کیدیلو خریدم
من کیدیلو خریدم راضی ام دلیجان دیگه جنس خوب تولید نمیکنه الکی پول نده
من چیکو خریدم
کالسکه و کریر و ساک بیمارستان و روروئک شد 7500
دلیجان خیلی سنگینه
کریرشم به درد نخوره
من دلیجان گرفتم
بدنه بنیتا تحمل وزن تا ۵۰ کیلو
پارچه نی نی استار برزنتی
شد ۷ تومان
بنیتا با پارچه مبلی ۱۰ تومان بود
کریر نخر
کالسکه روبهتر بخر
من سر دخترم دوسال پیش کالسکه رو تنها گرفتم ۱تومن خیلی هم راضیم
کریر نخر اصلا استفاده نمیشه سنگین هم هست حالا اگه دلی میخوای بخری اون بحث جداست
دلیجان میگن کالسکه رو جمع کنی خیلی سنگین میشه
من کریر نخریدم چون خیلیارو دیدم استفاده نکردن بجاش کالسکه خوبشو گرفتم
من امروز خریدم ولی مارک چیکو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.