سلام دوستان‌.کالاسکه سه تیکه(کالاسکه و ساک،کریر)دلیجان خوبه؟کسی گرفته؟

۸ پاسخ

من دلیجان نگرفتم فقط صندلی ماشین و روروئک و کیریر و دلیجان گرفتم
کالسکه کیدیلو و صندلی غذا زویه و تخت بغل مادر هم زویه

من با رورویک برای دخترم خریدم عالیه

تو برند های ایرانی دلیجان عالیه تقریبا برابری میکنه با خارجیا از لحاظ کیفیت

من ۳تیکه نگرفتم ولی کریر و صندلی غذا و صندلی ماشین و کالسکه رو دلیجان گرفتم

آره من ۷سال پیش برای دخترم گرفتم الانم هنوز سالمن و میشه استفاده کرد

من خودم کالسکه و روروئکو گرفتم

اره عزیزم بهترین برند ایرانی دلیجانه

بله من واسه دخترم گرفتم خیلیم استفاده کردم راضی بودم واسه این یکی ام همونارو استفاده میکنم همه چیش سالمه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤فـــღرزین❤ مامان ❤فـــღرزین❤ ۷ ماهگی