من دلیجان نگرفتم فقط صندلی ماشین و روروئک و کیریر و دلیجان گرفتم
کالسکه کیدیلو و صندلی غذا زویه و تخت بغل مادر هم زویه
من با رورویک برای دخترم خریدم عالیه
تو برند های ایرانی دلیجان عالیه تقریبا برابری میکنه با خارجیا از لحاظ کیفیت
من ۳تیکه نگرفتم ولی کریر و صندلی غذا و صندلی ماشین و کالسکه رو دلیجان گرفتم
آره من ۷سال پیش برای دخترم گرفتم الانم هنوز سالمن و میشه استفاده کرد
من خودم کالسکه و روروئکو گرفتم
اره عزیزم بهترین برند ایرانی دلیجانه
بله من واسه دخترم گرفتم خیلیم استفاده کردم راضی بودم واسه این یکی ام همونارو استفاده میکنم همه چیش سالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.