خانوما مشکل این آزمایش چیه ؟؟


حس میکنم پلاکت خونم بالاست چیکارکنم

تصویر
۴ پاسخ

بنظرم سدیم پتاسیم هست

ال یعنی پایین .هر چی هست یه چیزایی کمه

گلم این آزمایش چیه دکتر نوشته برات ؟؟

یکم بالاست تا12 باید باشه12.7.
احتمالا نیاز به تکرار باشه

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی