بچه من تو روزانه خیلی پی پی میکنه طبیعیه؟😬

۶ پاسخ

اره عزیزم دیگه ۱ ماهش بشه میشه روزی دو سه بار

اره یه مدت دیگه خوب میشه الان من دو روزه روزی یه بار شده

تا ۴۰ روزگی طبیعیه ادم یسره باید جای بچه رو عوض کنه 😄

تاروزی پنج بار دکتر میگف طبیعی

تا ۴۰روزگی اره

بله عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط